Jag trodde att du tyckte om mig för du sa det, men jag hade fel.
Du utnyttjade mig!
Tiderna med dig, va underbara, synd att dom inte var äkta.
En sak jag kan göra är att ställa mig på bron och sedan ta ett kliv.
Men jag har mycket kvar att leva för, mycket kvar att ge.
Kändes bra när jag var med dig, fattar inte varför egentligen.

Även fast jag vet hur du känner och har gjort ett bra tag nu,
så gör det jävligt ont att veta att du har en annan på g.
Det känns så jävla tomt att inte prata med dig.

Sommaren 2010 var nog den bästa innan allt gick snett!
Vill spola tillbaka och ändra mina fel jag verkar ha gjort eftersom du valde att gå åt andra hålet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0