5 februari

Blev en kväll i Visätra för att måla om Peggy till mattsvart istället för röd. Nu ser den mycket snyggare ut, fast lite småfix kvar. Men bilen tog vi ut och ställde i kylan och pappa säger att färgen kommer lossna. Men vad gör det? en fallfärdig bil!

Imorgon bitti får man väl ta sig en promenad upp på tomten och kolla hur Peggy och färgen mår ! :) Jag tycker det ser bra ut just nu iallafall. Men om jag orkar ska jag beställa dekaler till bakrutan imorgon också.. Får se hur mycket pengar man har kvar på kontot.

just nu ligger jag i sängen och tänkte sova, har en mysig hund i sängen som ville sova med mig inatt också, mysigt  :) Godnatt !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0