min lördag

Imorse fixade jag mig och gjorde mig klar, för att vänta på syster som skulle hämta mig, skulle in till stan för att gå i affärer och lite sånt ! :D Hon va så seg så när jag var klar gick jag och Ita ut och tittade på Peggy. Lite röd fläkig kanske, men vad gör det, färgen är torkad och allting perfa! :) Bilen rullar ju fortfarande iallafall..
Så jag och Ita tog oss en sväng hem till morfar där nästan hela familjen va. Sen åkte vi hem och lämna Peggy. Sen rörde vi oss in mot stan..

Började med att vi först hade skickat fel smsbiljett, så fick skicka om. Kostade oss 50 kr typ att bara komma in till stan. Tjurgubbe i luckan! När vi väl kom in till stan tog vi oss förbi Jimpa tatuerarn för jag skulle fråga honom en snabb fråga. Fortsatte ner på Drottninggatan sen och runt i lite affärer.EFter ungefär 1 timme hade vi tröttnat på att gå i affärer, köpte mig hårnålar, solglajjer (eftersom man inte ser nått när man kör bil och solen lyser och det är blött på gatan) och två par örhängen.
När vi väl var tillbaka där vi lämna bilen åkte vi och köpte thaimat och hem till Carro och Marcus och käka. Blev soffliggande hela högen, men en lite tjurig bebis. Fick skjuts hem senare för att hälsa lite på släkten och byta kläder och så, sen tillbaka till dom med Peggy :). Då kom Anna förbi, och då hade Marcus åkt iväg med Mischa, sen kom dom och umgicks med oss.
Nu ligger jag i sängen som vanligt känns det som, och tänkte sova. Jobba imorgon 14-22 jippie! men nått man behöver, så jag säger godnatt ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0