söndag

Hej mina go bitar!
Idag har jag vart riktigt duktig jag har städat mitt rum :D man kommer in utan att kliva på kläder, hårfön, påsar, väskor. m.m på golvet. Känns skönt när det är städat, men i slutet av veckan ser det väl antagligen lika förjävligt ut igen. Rädd för det!

Frågan är den nu om man ska slå ner i huvet i kudden och somna, eller om man ska vänta tills om en timme och kolla på melodifestivalen igen, bara för att se Brolle :) hahaha. Får se helt enkelt om huvet orkar hålla sig uppe till halv 12, eller om det slår igen. Denna söndagkväll får se ut som den gör. Men ingen lust att gå till skolan imorgon, så sitter nog gärna uppe ett tag till ! hhahhaa

Imorgon blir det kanske träning, inge bestämt än. Inge pass jag känner att jag verkligen vill gå på, men lär väl bli body pump om det blir någonting imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0