23 januari

Söndagsångest som vanligt dåra..

Igår var våra Turkiet vänner här och planerade Thailandsresan :) riktigt trevligt faktiskt ! Kom hit runt 3 tiden och åkt vid 11 på kvällen, så blev hela dan ungefär.
Så nu antar jag att vi kanske kommit en bit vart och hur vi vill bo.. Men jag åkte och skjutsade Natta och Mattias medans dom satt hemma och kollade hotell och sånt :) .. Snacka om att man redan längtar galet mycket, bara 5 månader och 2 dagar kvar, haha .

Idag har jag bara tagit det mest lugnt. Moster kom hit och hjälpte mamma med hennes cv och jag och lilla syster började baka. Vi gjorde rulltårta, kladdkaka och morotstårta :) så släkten på mammas sida kom hit och fikade, morfar Siv morbrorJanne och hans tjej, och moster va ju redan här.
Dom verkade tycka om morotstårtan mest, eller iallafall pappa. Han sa att det var den godaste han någonsin ätit ;) hahahah , nöööjd !
Senare på kvällen åkte jag ut med Johan och Emelie, åkte och kollade på innebandy maatch och träffade några av deras vänner efter. Min gamla pojkvän från lågstadiet satt i bilen som kom, haha trodde inte han hade några vänner ! usch va taskig jag är men så är det.

Just nu sitter jag och lyssnar på Björn Rosenström och funderar på om kudden kanske vore nått ;) hihi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0