måndag kväll



Åååååå som jag längtar tills man blir frisk och kroppen inte är så jävla hängig. Men imorgon blir det skola iallafall som jag känner just nu..Då blir det träning på kvällen med Ccarro :) kör på Body Pump och Zumba ifall kroppen orkar. Skulle egentligen gott på cirkel också, men vet inte om min kropp kommer orka det efter att ha legat hemma.

Efter middagen idag blev jag grymt sugen på godis, så tog med mig lillasyster till Kungen Kurva och köpte mig en påse godis. När jag väl kom hem igen va jag inte sugen på godis, men ätit iallafall! haha..just nu sitter jag och kollar på idrottsgalan med mor ! :) Mååste nog säga att det är nog ganska roligt att titta på ! :D
" jag e inte handikappad jag är hjulbent " skön kommentar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0