trist tisdag

Jaha....idag blev det skola. Fick hålla på med lax och usch, fisk är fan inte roligt att hålla på med. Gjorde lax i papper :/ ..
Skolan va väl sådär idag, jag och Lollo får väl våra jävla fnatt och sjuka grejer vi gör. Hon och hennes jävla vattenslangar att blöta ner mig lite åtminstonde. Så idag fick det bli hennes tur också. Kasta disktrasor och grejer på varandra ockås, usch äckligt !! Och vi va väl mycket jävla slöa idag, vi satt på vagnar och bara snackade, tog raster lite titt som tett.. haha

Efter skolan har jag suttit hemma, sen runt 6 tiden åkte jag hem till Patricia och va med henne och Megas :) Men vi hittade inte på nått att göra direkt, och Megas träffade Josef efter ett tag. Så mamma ringde och sa att hon behövde mjölk och bilen så åkte hem istället. Så nu sitter jag här och inte gör ett jävla piss, funderar på om det ska bli sängen om ett tag, eller om det ska bli som vanligt runt 12 tiden att sova.. hmm -.-

Juuuste, på fredag kanske jag ska med Megas och tatuera sig också. Hon sa att hon absolut inte ville gå dit själv som hon gjorde sist. Så har sagt att jag kanske skulle följa med. skulle höras imorgon !! :) men måste väl följa med henne, men hon säger att tatuern är engelsk, och hur ska detta sluta??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0